lördag 6 december 2014

Pengar...

Men dra me baklänges vad man slänger iväg dyra pengar på lite roligheter.. Undra hur mycket pengar det är jag har spenderat på dom grejerna på kortet?..
Lelo grejer är ju inte billigt! (När man köper dom sprojlans iallafall). Magic wand minns ja kostade 700 nånting när jag köpte, det sved i plånboken men ojoj vad det va värt varenda krona! Genvägar till orgasmer är trevligt ju :)
 Länge sedan jag kollade på Jennas filmer, hon är en bra porrskådis som vi fruntimmer gillar. & dom som säger att dom inte har tittat eller inte gillar det, dom lever nog i förnekelse?..





Det där är inte allt, & det får inte plats i min "trolleri låda" heller.. & på det så har jag beställt ännu fler grejer idag.. Jag bara längtar tills dom kommer! Att jag ska få leka själv med vissa saker & testa några grejer med min kramkompis. (Jag är ivrigare än honom! Fast vi har ju alltid jävligt bra sex, så missnöjd blir ingen & därför spelar han neutral tror jag..)

Tänk om man fick vara en testperson för nya leksaker!, då skulle jag spara pengar & ge raka/ärliga svar om vilket som är bra eller dåligt.
 Jag är ju ganska kräsen, wand'en & naturtrogna dongen, dom skulle jag välja om jag skulle rekommendera någon att köpa något bra!
 Jag gillar helheten, det räcker inte med att bara få kuk. Jag vill ha sliskigt hångel, rivas & bitas. Dra i håret & antingen få visa att det är jag som är bossen eller att han 'sätter mig på plats'.
 Blir så kåt när jag tänker på allt skoj jag kunnat göra nu.. Men nej då, den där lekkamraten han jobbar såklart. Men jag får väl sluta skriva & leka med klämmor & annat skoj för mig själv då.. Men inte gråter jag för det ;)

Ha en trevlig helg folket!
 Puss ♡

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Jag jobbar som frilansare inom media och särskilt ljudproduktion.

    För kunds räkning söker vi nu kvinnliga röstskådespelare/speakers i åldern 18-40 år för inläsning av sensuella/erotiska noveller. Lön utgår.

    Novellerna ska sändas i en serie podcasts på temat sex och samlevnad som lanseras under andra kvartalet 2015. Podcasten är tänkt att påminna om ”Ligga med P3”, vänder sig till ungdomar och unga vuxna och produceras på uppdrag av en känd organisation med lång erfarenhet av frågorna och i samarbete med ett stort mediehus. Båda dessa producenter har valt att inte presenteras med namn förrän närmare lanseringsdatum.

    Du gör jobbet hemma med din egen dator/smartphone. Alla dialekter eller brytningar är av intresse. Det viktiga är att du har en behaglig röst och kan läsa sensuella/erotiska texter med inlevelse.

    Är du intresserad eller vill ha mer information, mejla mig!

    Med vänlig hälsning,

    Patrik Lundmark
    Lundmark Soundproduction

    SvaraRadera
  2. Det är nästan litet fusk att det finns fler roliga leksaker för tjejer än för killar. :p

    SvaraRadera