tisdag 2 december 2014

December.

Ny månad & snart nytt år.. Herre gud va fort det går! Är det bara för att man blir äldre? När man var liten tog det ju så lång tid innan det va sin födelsedag, påsken, julen osv..

Hur som helst så fick jag hem lite påfyllning till min trollerilåda :) Längtar tills jag får inviga dom allihopa..
Men ikväll blir det äkta vara, så jag får vänta med vissa av grejerna tills det är en ensam natt..




Bröstklämmorna va riktigt sköna! Kanske måste testa dongen i duschen.. Pirrar till när jag tänker på det, så jag måste nog tjuvstarta innan han kommer & ger mig det jag vill ha!





Fick en fråga om vad jag heter på Darkside, bananpannkakan är det där också :)
Men jag har inte kommit in mig riktigt än, så det finns inte så mycket där att se.



Puss.

1 kommentar:

  1. Åhhh... mera bilder det pulserar i min hårda kuk blir så kåt när jag ser dina bröst...

    SvaraRadera