måndag 20 oktober 2014




Vad härligt det vore, om någon satt i soffan med mig nu & började hångla upp mig, suga/slicka/bita i bröstvårtorna. Ta ett stadigt tag i nackhåret & föra ner sin hand till min våta fitta. Fingra lite tills jag börjar stöna lite skönt, pussa på mig hela vägen ner. Smyga av mig trosorna & sedan med sin härliga tunga ta hand om våta fittan.. & när det är riktigt kladdigt, vända runt mig på mage & sätta på mig hårt bakifrån.. mmmm!
 & sova sked efter det, då vore kvällen toppen



Treat her like a Princess and fuck her like a whore! 



2 kommentarer:

  1. Det här gör mig så sugen ska du veta. Det behövs inte så långa texter när de innehåller precis rätt ingredienser. Och en bild på en härligt styv bröstvårta genom ett tunt tyg, mums! Skulle gå ner på dig, hångla med din fitta och samtidigt kläppa på dina bröst. Men jag skulle inte ge nöja mig när safterna gjort det kladdigt där nere, det är ju då det blir riktigt underbart att ligga kvar och smaka;) Något emot att komma mot min mun en gång, och sen igen när jag tar dig hårt bakifrån?

    SvaraRadera
  2. Vad underbart det hade varit att få tillfredsställa din önske dröm. Då hade det ju blivit en jätte skön kväll med mycket sug och slick och ett och annat samlag med olika varianter av ställningar tills man hade sprutat din fitta full med härlig sperma.

    SvaraRadera