torsdag 16 oktober 2014

Äntligen!

Jag har länge velat skaffa en sexblogg, nu har jag äntligen tagit första steget! :)
Här tänkte jag lägga upp bilder, skriva om fantasier/tankar & om allt roligt som man är med om. Hoppas någon kommer gilla min blogg & att skrivandet fortsätter precis som min kåthet, konstant alltså!

Min fitta är så våt nu, jag skulle vilja ha mitt kk här nu..
Vore så underbart att hångla, bitas, klösas lite lätt. Få kuken intryckt i min fitta, bara en bit & stanna upp. Sedan backa ur & göra om flera ggr så vi båda är så uppretad & laddad för underbart sex!
 När det är tillräckligt uppvärmt, då vill jag bli hårt påsatt & dragen i håret så man vet vart skåpet ska stå! 
Älskar när det är lite hårda tag & lite smärta, då är det så tändande & extra skön orgasm när vi är klar...
mmm jag blir så kåt när jag tänker medans jag skriver!



Slicka, sug, bit & kläm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar